Welkom op deze site!

Ik ben juf Christa en sta ondertussen al weer ruim 23 jaar voor de klas, voornamelijk in groep 3 en 2/3.

Om het onderwijs voor de kinderen wat uitdagender te maken en om tegemoet te komen aan de verschillende manieren van leren in de groep, ga ik steeds op zoek naar nieuwe materialen of maakte ik nieuwe materialen.

Een aantal jaar geleden ontdekte ik Pinterest en plaatste ik enthousiast foto's van de dingen die ik voor de klas maakte.

Klein nadeel is dat iedereen er dan alleen een foto van ziet en daarna dan zelf aan de slag moet om hetzelfde te maken.

Dat moet anders kunnen, dacht ik!

En dus kun je op deze site allerlei voorbeelden met bestanden vinden die je kunt gebruiken. Ook pins van anderen die ik zelf verder uitwerkte en gebruik in de klas kun je hier vinden.
                                                      

Daarnaast kom ik al googlend en volgend op Twitter en Facebook een hoop interessante dingen tegen die ik steeds weer "kwijtraak" als ik ze wil lezen/gebruiken. Door ze hier te verzamelen vind ik ze zelf ook weer makkelijk terug. ;-)

Wegens privé omstandigheden is het een tijdje stil geweest maar ik probeer nu weer regelmatig dingetjes te maken. 
Lukt het niet om iets gedownload te krijgen, laat het dan even weten via mail. Dan help ik je graag verder.

Veel plezier en succes ermee!

P.S. Ik zou het wel leuk vinden om te horen of je iets van deze site hebt gebruikt en wat je er van vond.
 


 NIEUW OP DE SITE:

Getal van de dag werkblad

klik hier

Knijpkaart lezen VLL Kim

klik hier

 

Dobbelspel VLL
lezen

Klik hier

Leescircuit

opdrachtkaarten

Klik hier

Lesschema's
Veilig leren lezen 
KIM

     Klik hier


 Werkboekje geld

        Klik hier